Technická podpora – GIS
Technická podpora Vám vždy pomůže vyřešit jakékoliv otázky či problémy týkající se hardwaru nebo softwaru Trimble.
Navíc získáte přístup k videomanuálům na YouTube, účast na certifikovaném školení či Mobilní nahlížení do KN.
Balíček podpory obsahuje:
- Technická podpora a konzultace – telefonicky, e-mailem
- Certifikované školení sw TerraSync v sídle Geotronics Praha v rozsahu 3 hodin
- Možnost objednání osobní konzultace v sídle prodejce
- Analýza zákaznických dat v případě potřeby
- Automatické upozornění na nové verze softwaru
- Update na aktuální verze SW včetně instalace aktuálního FW / OS
- Přístup do PROfi sekce našeho kanálu na YouTube s detailními videomanuály
- Přístup k GPS aplikaci Mobilní nahlížení do katastru
- Balíček podpory je sadou služeb na jeden rok
Aplikace Mobilní nahlížení do katastru: | |
Jedná se o aplikaci vyvinutou společností Geotronics Praha. Jejím cílem je rychle a jednoduše zobrazit informace z katastru nemovitostí na základě vložených souřadnic. Vložené souřadnice mohou být zkopírovány přímo ze softwaru TerraSync či vepsány manuálně. Podívejte se ZDE, jak aplikace pracuje. |
S jakýmkoliv novým přístrojem řady GeoExplorer získáte balíček podpory zcela ZDARMA
Cena balíčku se liší v závislosti na tom, zda máte platnou maintenance softwarů Trimble.
HOT line: na telefonním čísle +420 296 801 186 si můžete ověřit, zda máte platnou maintenance, případně i to, jak ji prodloužit.